Nabídka mediálního školení

 

Praktické základní mediální školení - minimum akademické teorie a maximum praktických rad směřujících k jednomu cíli – udělat si z novinářů své spojence.

 

Rámcový obsah školení – aneb co se naučíte:

  • Jak propagovat firmu - produkt v médiích

  • Jak a prostřednictvím jakých nástrojů komunikovat směrem cílové skupině

  • Jak zvládat krize

  • Na co si dát pozor a co nikdy neříkat

  • Jak komunikovat s novináři – jak je oslovit, navázat kontakt, nabídnout téma

  • Jak vystupovat na kameru

  • Jak se připravit a zvládnout rozhovor do rádia

  • Jak komunikovat v písemné podobě

  • Jak vyhledat témata pro komunikaci

  • Jak připravit tiskovou zprávu – kdy a kam ji poslat, kdy a kam jí neposílat

  • Jak připravit tiskovou konferenci – praktické tipy a triky

  • Jak pracovat s novými médii (internet a sociální sítě) a získat z nich co nejvíc 

  • A ještě mnohem více...

Mediální trénink pro města a obce

30.06.2016 16:18
Města a jejich propagace Jak budovat pozitivní obraz v médiích Jak přilákat turisty Jak vytvářet témata Kdy a kam se vyplatí do propagace investovat a naopak PR práce s...

Jak vybrat mediální školení

19.04.2017 16:13
Mediální tréninky, mediální školení, mediální vzdělávání, kurzy komunikace, kurzy rétoriky a dalších soft skills dovedností nabízí dnes mnoho firem. Jak se v nabídce zorientovat? Veřejná přednáška nebo trénink na míru? Mediální trénink na míru může cenově velmi dobře konkurovat otevřené přednášce -...

Přilásit se můžete zde: