Nabídka mediálního školení
Praktické základní mediální školení - minimum akademické teorie a maximum praktických rad směřujících k jednomu cíli – udělat si z novinářů své spojence.
Rámcový obsah školení – aneb co se naučíte:
-
Jak propagovat firmu - produkt v médiích
-
Jak a prostřednictvím jakých nástrojů komunikovat směrem cílové skupině
-
Jak zvládat krize
-
Na co si dát pozor a co nikdy neříkat
-
Jak komunikovat s novináři – jak je oslovit, navázat kontakt, nabídnout téma
-
Jak vystupovat na kameru
-
Jak se připravit a zvládnout rozhovor do rádia
-
Jak komunikovat v písemné podobě
-
Jak vyhledat témata pro komunikaci
-
Jak připravit tiskovou zprávu – kdy a kam ji poslat, kdy a kam jí neposílat
-
Jak připravit tiskovou konferenci – praktické tipy a triky
-
Jak pracovat s novými médii (internet a sociální sítě) a získat z nich co nejvíc
- A ještě mnohem více...