Otázky a odpovědi
20.02.2016 16:47
Nemlčte – jakmile nastane problém, řešte jej okamžitě, nenechte jej vyhnít. Informace se po sociálních sítích šíří rychleji než lesní požár a je jen na vás, jestli si vysloužíte uznání za dobře podchycenou krizovou situaci, nebo si naopak znepřátelíte fanoušky a přijdete o...
20.02.2016 16:38
Neopatrné aktivity na sociálních sítích dokáží vzbudit velmi intenzivní reakci fanoušků a vést až k titulkům v hlavních zpravodajských médiích.
Jak zvládnout krizovou komunikaci na sociálních sítích
Řešení krizových situací na sociálních sítích vyžaduje velkou dávku zkušeností a schopností. Dobře...
20.02.2016 16:13
Existují dvě základní chyby, kterých se obecně dopouští lidé při komunikaci s médii a s novináři.
1/ První z nich je hrubé podcenění situace. Komunikace s novinářem není totéž, jako výměna informací s klientem, nebo obchodním partnerem. Důsledkem je negativní reference...
20.02.2016 16:04
Každý, kdo je schopen zaujmout nezávislá média, která budou informovat o projektech, které připravuje, tím získává velkou hodnotu – pozitivní vyjádření třetí strany.
Musí být ale připraven na to, že pokud nedokáže poskytnout médiím relevantní informace, nebo jeho produkty nejsou tak dobré, přečte...
20.02.2016 16:01
Naše agentura se stále setkává s případy, kdy naši klienti požadují smluvní garanci počtu pozitivních článků, které budou publikovány v médiích, například po tiskové konferenci.
Mnohdy jde o firmy, které o svoji komunikaci nepečují systematicky, ale pouze ad hoc. A pak sledují většinou ...