Brand journalism

Brand journalism neboli žurnalistika značek si získává své nezastupitelné postavení mezi významnými firmami po celém světě. Vyzkoušeli tento trend a vědí, že jim dokáže zachránit nemalé hodnoty!

Svoji nezastupitelnou roli sehrála u nejrůznějších katastrof - například pomohla splečnosti Louisiana Seafood při ropném zamoření Mexického zálivu, nebo automobilce Nissan se takto podařilo zabránit velkým ztrátám při fukušimské katastrofě atp.

 

Je důležité hned na počátku pochopit, že brand journalism není advertorial, ani reklamní sdělení, a už vůbec ne způsob, jak se vychvalovat do nebes. Korporátní novinařina spočívá ve vytváření důvěryhodného a kvalitního obsahu.

 

Brand Journalism umíme

Jako jedni z mála se této problematice dlouhodobě věnujeme a disponujeme stabilním týmem odborníků a žurnalistů.

Zajišťujeme kompletní realizaci - od nápadu až po výsledný produkt.

 

Navíc zajistíme:

  • renomované autory - kapacity v daném oboru
  • fotografy, kameramany
  • komunikaci se čtenáři

Vyjádření klientů:

 

"Svého času jsme použili brand journalism k tomu, abychom eliminovali dopad kauzy Helvag, která nepříjemně pošramotila dobré jméno naší firmy. Výsledky se samozřejmě nedostavily ihned, ale byli jsme příjemně překvapeni, jak tento způsob komunikace zafungoval a my jsme díky tomu nezaznamenali očekávaný odliv klientů."

 

říká Ing. Martin Gardavský

tehdejší generální ředitel společnosti OVB Allfinanz o spolupráci s agenturou Ad Notam a společném realizovaném projektu.