Stal se patronem nedonošených miminek a zbořil tím Facebook
Štítky:
PR agentura | komunikační agentura | online PR | copywriter | brand journalism | pomluvy na internetu | medializace | komunikace s novináři | psaní článků | psaní tiskových zpráv | tiskové konference | media relations | tiskový mluvčí | online media relations
Od chvíle, co se Martin Kraus stal otcem, změnil se mu podle jeho slov celý svět a jeho život rázem dostal nový smysl. Svého osmiměsíčního Filípka si užívá, jak jen to jde, dokáže se o něj bez problémů postarat, ale ze všeho nejraději spolu provádí různé lumpárny.
Proto bez váhání kývnul na nabídku Nadačního fondu „N“, aby se stal patronem a pomohl tak předčasně narozeným dětem k lepšímu technickému vybavení. Poté, co si Martin Kraus prohlédl novorozenecké oddělení JIRP a vůbec poprvé na vlastní oči spatřil miminka v inkubátorech, draly se mu slzy do očí. „Uvědomil jsem si, jak velkou jsme měli kliku, že se Filípek narodil donošený a bez jakýchkoliv problémů. Když jsem viděl sotva půlkilové děti, které se tak statečně perou o svůj život, měl jsem slzy na krajíčku.“ Řekl o svých prvních dojmech Martin Kraus, který dokonce dostal i šanci si nedonošená miminka v rámci focení pochovat. Jak je vidět, byl to i pro něj veliký zážitek. Fotky Martina Krause s miminkem vzápětí dojaly spoustu lidí i na sociálních sítích, během pár dní od zveřejnění vidělo jeho fotografii neuvěřitelných 600 tisíc uživatelů Facebooku.
Zdroj: www.nadacnifondn.cz