PR je v krizi u nás i v Evropě
18.07.2014 13:24
Štítky:
Ad Notam | poradnaveritele.cz | pravnigramotnost.cz | SJV | stanovy SVJ 2014 | PR agentura | pomluvynainternetu.cz | tisková konference | tisková zpráva | tiskový mluvčí | medializace | Media relations | články | příprava časopisu | příprava tiskové zprávy | copywriter
Na konci června vyšel v týdeníku Marketing&Media zajímavý rozhovor s Managing Directorem H+K Strategies Zdeňkem Lokajem. Přinášíme vám jeho plné znění.
Obojí. Sociální sítě jsou neuvěřitelně rychlé. Lidé na nich pracují za vás. Při loňské havárii letounu aerolinií Asiana v USA sociální média předběhla média klasická a první dvě hodiny byla hlavním zdrojem informací. Jenže jsou taky vynikajícím místem pro rychlé šíření mýtů a fám. Neexistuje na nich editorský proces. Proto jsou málo důvěryhodná.
Vzali nám kus byznysu, zcela oprávněně, protože jsme zaspali. Ale je chybou oddělovat jednotlivé komunikační obory. Naprogramovat zelené tlačítko a postovat na Facebooku je ohromná švanda, než jde do tuhého. Pokud jde o vážnou událost, krizovou situaci, spojování firem nebo vlivový projekt, přijdou klienti stejně za námi a digitální agentura se stane subdodavatelem. Digitální agenturu, která tvrdí, že dělá krizovou komunikaci, bych opravdu nenajal.
Zdroj: hkstrategies.cz/cs/Aktuality/PR-je-v-krizi-u-n%C3%A1s-i-v-Evrop%C4%9B