Archiv článků
19.04.2017 16:13
Mediální tréninky, mediální školení, mediální vzdělávání, kurzy komunikace, kurzy rétoriky a dalších soft skills dovedností nabízí dnes mnoho firem. Jak se v nabídce zorientovat?
Veřejná přednáška nebo trénink na míru? Mediální trénink na míru může cenově velmi dobře konkurovat otevřené přednášce -...
19.04.2017 16:09
Témata nabízených seminářů/školení
v oblasti komunikace a veřejného vystupování
Města a jejich propagace
Jak budovat pozitivní obraz v médiích
Jak přilákat turisty
Jak vytvářet témata
Kdy a kam se vyplatí do propagace investovat a naopak
PR práce s městskými...
30.06.2016 16:18
Města a jejich propagace
Jak budovat pozitivní obraz v médiích
Jak přilákat turisty
Jak vytvářet témata
Kdy a kam se vyplatí do propagace investovat a naopak
PR práce s městskými informačními listy a příprava e-zinu
Informační listy jako nejlepší komunikační nástroj...
20.02.2016 16:47
Nemlčte – jakmile nastane problém, řešte jej okamžitě, nenechte jej vyhnít. Informace se po sociálních sítích šíří rychleji než lesní požár a je jen na vás, jestli si vysloužíte uznání za dobře podchycenou krizovou situaci, nebo si naopak znepřátelíte fanoušky a přijdete o...
20.02.2016 16:38
Neopatrné aktivity na sociálních sítích dokáží vzbudit velmi intenzivní reakci fanoušků a vést až k titulkům v hlavních zpravodajských médiích.
Jak zvládnout krizovou komunikaci na sociálních sítích
Řešení krizových situací na sociálních sítích vyžaduje velkou dávku zkušeností a schopností. Dobře...
20.02.2016 16:13
Existují dvě základní chyby, kterých se obecně dopouští lidé při komunikaci s médii a s novináři.
1/ První z nich je hrubé podcenění situace. Komunikace s novinářem není totéž, jako výměna informací s klientem, nebo obchodním partnerem. Důsledkem je negativní reference...
20.02.2016 16:04
Každý, kdo je schopen zaujmout nezávislá média, která budou informovat o projektech, které připravuje, tím získává velkou hodnotu – pozitivní vyjádření třetí strany.
Musí být ale připraven na to, že pokud nedokáže poskytnout médiím relevantní informace, nebo jeho produkty nejsou tak dobré, přečte...
20.02.2016 16:01
Naše agentura se stále setkává s případy, kdy naši klienti požadují smluvní garanci počtu pozitivních článků, které budou publikovány v médiích, například po tiskové konferenci.
Mnohdy jde o firmy, které o svoji komunikaci nepečují systematicky, ale pouze ad hoc. A pak sledují většinou ...
15.01.2016 10:22
Jak se zbavit popraskaných pat?
Nošení zimních bot a popraskané paty k sobě tak trochu patří a u mnohých to je letitý a nepříjemný evergreen. Kůže na patách má tendenci se hromadit, rohovatět a v důsledku zvýšené mechanické zátěže, kterou na ně dnes a denně vyvíjíme nakonec i bolestivě...
17.12.2015 16:31
Fakta, která je dobré při tvorbě propagačních materiálů znát
čtenář se na většinu tištěných propagačních materiálů dívá půl druhé vteřiny (není tedy moc času na vysvětlování)
reklamní sdělení spojené s určitou událostí si zapamatuje o 20 % více lidí
delší reklamní sdělení je úspěšnější pouze...
Záznamy: 1 - 10 ze 184